Insert ID

Pátek Červen 20 16:49:03 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 02:53:06PM +0200, Karel Zak wrote:

>  To ja take :-) Ale nejak horlive bych to nikomu nedoporucoval jako
>  standardni konstrukci.

[...]

>  IMHO idealni SQL server by mel dovolit modelovat DB podle dat a ne
>  podle vlastnih omezeni (vim, nezijeme v idealnim svete... :-).

Ono celkem obvykle je, ze analytik/modelar namoeluje svoje tabulky,
a pak to da nekomu, kdo rozumi konkretni databazi, a ten mu z toho
udela to fyzicke schema uplne jinak. A pomoci view a triggerama nad
nimi to pak je jakoby krasne a transparentni, a dokonce i rychle.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.