jak z toho ven

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 26 15:31:51 CEST 2003

> toto se dá řešit např. posíláním potvrzovacích kódů na mobil, např.
> www.priserky.cz, jinak asi nesplnitelné bez osobní kontroly každého
> zůčastněného
A co mi zabrani, kdyz se budu jmenovat Frantisek Novak se jednou
zaregistrovat jako Frantisek a podruhe jako Franta a uvest pokazde jine
cislo mobilu (moje, me pritelkyne, rodicu atd.) nebo jiny mail?
Pri vyhre pak muzu tvrdit, ze jsem misto spravneho Frantisek napsal Franta,
protoze jsem na to proste zvykly. Tohle by asi nikdo nechtel zpochybnovat, i
kdyz z pravniho hlediska to neni me jmeno, ktere mam v obcance.

> pokud chci aby si lidé něco pamatovaly nechť si to samy zvolí a já budu
> jenom kontrolovat unikátnost jejich 'loginů'
To je pravda, jenze takhle se to pridelovani po kratkem case strasne
znesnadni. Hezka cisla se vycerpaji velmi rychle a aplikace bude muset pak
mnohokrat oznamovat, ze "tento kod jiz vlastni nekdo jiny". Byl jsem si
nedavno vybrat cislo na mobil u Oskara a ackoliv jsme si ho mohl vybrat,
nakonec jsem po PUL HODINE stejne musel zvolit cislo, kde pouze 4 cislice
jsem si vybral a zbyvajici 2 jsem si zvolil z toho, co bylo k dispozici.
--
Petr