jak z toho ven

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Červen 26 16:37:39 CEST 2003

Petr Vileta wrote:

> A co mi zabrani, kdyz se budu jmenovat Frantisek Novak se jednou
> zaregistrovat jako Frantisek a podruhe jako Franta a uvest pokazde jine
> cislo mobilu (moje, me pritelkyne, rodicu atd.) nebo jiny mail?
> Pri vyhre pak muzu tvrdit, ze jsem misto spravneho Frantisek napsal
> Franta, protoze jsem na to proste zvykly. Tohle by asi nikdo nechtel
> zpochybnovat, i kdyz z pravniho hlediska to neni me jmeno, ktere mam v
> obcance.
no nemusíte se kvůli tomu psát jinak stačí mít více mobilních čísel, jinak
máte pravdu ale bylo by to značné znesnadnění. Mobil se težko falšuje a
určitě jich neseženete tolik jako třeba emailů. V kombinaci např. s RČ a
číslem OP by to mohlo být 100% ale stále to neřeší zákonem stanovenou
ochranu osobních údajů :O)))

> To je pravda, jenze takhle se to pridelovani po kratkem case strasne
> znesnadni. Hezka cisla se vycerpaji velmi rychle a aplikace bude muset pak
> mnohokrat oznamovat, ze "tento kod jiz vlastni nekdo jiny". Byl jsem si
> nedavno vybrat cislo na mobil u Oskara a ackoliv jsme si ho mohl vybrat,
> nakonec jsem po PUL HODINE stejne musel zvolit cislo, kde pouze 4 cislice
> jsem si vybral a zbyvajici 2 jsem si zvolil z toho, co bylo k dispozici.
Mno když vy pořád trváte na číslech a o těch já nemluvil :O)))
Pokud to bylo zadání, jako že ano, tak bylo špatné a je třeba to zadavateli
vysvětlit a rozmluvit.

Stefan