Oracle- Check datetime

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Říjen 29 09:44:24 CET 2003

On Wed, Oct 29, 2003 at 09:24:12AM +0100, Honza Pazdziora wrote:
> # select * from tab ;
>  age
>  -----
>    1
>  125
>  120
> (3 rows)
>
> Prijde mi divne, ze v tabulce mam hodnotu 125, kdyz nad tou tabulkou
> je check, kde je jasne receno, ze 120 je limit.
>
> :-))

 A proc ne pokud si to tak udelam? Mozek mam ja (alespon myslim:-)) a ne
 DB tak by to mohla nechat na mne. Mouhou se napriklad zmenit okolnosti,
 ale i  tak mohu chtit  ponechat v  tabulce stara data. Ostatne  pokud k
 tabulce kde  jsou jiz data nadefinuji  trigger tak vsechna ta  data pri
 zarazeni toho triggeru do systemu take nejsou prohnana tim triggerem --
 alespon doufam, nechce se mi to ted zkouset (je to tak treba u
 Oracle?).

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/