Jak na browse velke tabulky v sql ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Únor 20 16:15:46 CET 2004

On Fri, Feb 20, 2004 at 03:55:00PM +0100, Michal Samek wrote:

> Jak? Ja potrebuji zacatek (offset) vyjadreny jako cislo, jako pozice. To

 Ale k cemu, kdyz se vam ten pocet zaznamu a tim i pozice, pocet stranek
 a proste vse meni?

 Dan myslel  to, ze zaznam ktery  to GUI ukazuje ma  (musi mit:-) nejaky
 jednoznacny identifkator  (PRIMARY KEY). Pred reloadem dat  toho GUI si
 toto ID zapamatujete a pak v  novych datech opet naleznete a oznacite a
 uzivateli ukazete.

> je mi jasne, ze muzu zaznam primo vybrat, ale to mi prece nepomuze. Nebo
> jsem uplne blby (dneska bych se nedivil). Nebo to myslite tak, ze do
> toho gui objektu nacitate vsechny radky a to ja prave nechci, ja chci
> selectovat jen kratsi useky podle potreby (zastrankuju --> select treba
> 50 dalsich zaznamu).

 IMHO  my pripada lepsi strankovat pomoci kursoru (SQL) a update dat v
 GUI provadet jen na uzivatelovo pozadani.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/