Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Sobota Únor 21 10:53:48 CET 2004

V Pá, 20. 02. 2004 v 16.15, Karel Zak napsal:

>  Ale k cemu, kdyz se vam ten pocet zaznamu a tim i pozice, pocet stranek
>  a proste vse meni?
>
>  Dan myslel  to, ze zaznam ktery  to GUI ukazuje ma  (musi mit:-) nejaky
>  jednoznacny identifkator  (PRIMARY KEY). Pred reloadem dat  toho GUI si
>  toto ID zapamatujete a pak v  novych datech opet naleznete a oznacite a
>  uzivateli ukazete.

No prave, ted uz se opakuji, psal jsem, ze toto lze jedine v pripade, ze
fetchnu cely rozsah zobrazovanych dat, a to zase nechci kvuli jejich
rozsahu. Je to o par radku niz :) A navic, nac mam potom databazi, kdyz
musim rucne neco hledat ve vysledku?

>  IMHO  my pripada lepsi strankovat pomoci kursoru (SQL) a update dat v
>  GUI provadet jen na uzivatelovo pozadani.

A zase dokolecka, jak potom udelate tu zmenu setrideni bez nutnosti
nasledne projet v cyklu cely select result, abyste nasel spravny offset?
O tom to cele je, proto tu pisu. Vadi mi, ze toto slo uplne v pohode
realizovat v xbase a ve slavnem sql si takhle ani neskrtnu.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>