PostgreSQL a temporary tabulky a trideni

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Únor 25 16:59:27 CET 2004

	K tomuto bych rad podotkl, ze prave tuto vlastnost na PostgreSQL
ocenuji (mozna nejsem sam), mozna to je zpatecnicke, mozna jsem
dinosaurus (to radsi nez pojidac kolacu<g>), ale opravdu pri vyvoji
vetsiho celku nejde delat krkolomne obratky kazdou verzi, nerknu-li
kazdy release (tak jak nam to treba predvani PHP, coby tak vyzdvihovany
"Web" jazyk).

	Ja si take rovnez radeji pockam na systemove reseni, u ktereho
mam mimo jine zpravidla zaruceno (a ja tomu verim), ze nez se to
systemove reseni navrhlo a implementovalo, ze nad tim vice lidi docela
dlouho premyslelo a syntetizovalo. Takze vyvoj neni zpusobem, takto by
to mohlo jit, zkusime a uvidime, treba to bude stacit...

	I mne dneska chybi moznost jednoduche replikace, ktera je
slibovana uz od verze 6.X (ne-li dele => vice jak 5 let). Radsi si
pockam, nez pak vsechny aplikace upravovat dle aktualne platne semantiky
replikacniho clusteru.