PL/SQL (Re: PostgreSQL a temporary tabulky a trideni)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Únor 26 08:04:45 CET 2004

> Lenze v tom stejne nejde niekedy spravit ani tie najtrivialnejsie veci. Hlavne v
> smere na filesystem.

Ono by se tam ani s FileSystemem delat nemelo. Pokud je mi znamo, tak
Oracle ale ma package na operace se souborovym systemem. Do Pl/pgSQL je
lze doplnit, cca po za hodinku programovani si zpristupnite api. Problem
je s uvolnovanim descriptoru souboru pri pripadne chybe v procedure,
jelikoz PostgreSQL nezna pro custom datove typy destruktor.

Pavel