PL/SQL (Re: PostgreSQL a temporary tabulky a trideni)

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Čtvrtek Únor 26 14:08:16 CET 2004

Pavel Stehule napsal(a):

> Ono by se tam ani s FileSystemem delat nemelo. Pokud je mi znamo, tak
> Oracle ale ma package na operace se souborovym systemem.
Prave ze to tam naozaj je, az nato, ze ked sa nachytate, tak zistite, ze to tam
defacto vlastne neni, pretoze to nevie spustu veci, ktore by to v navaznosti na
BFILE vediet malo.
Naco mi je datovy typ BFILE, ked k nemu nemam ani tie najtrivialnejsie moznosti
na spravovanie. To si to potom mozem vsetko robit stejne sam a v DB mat ulozene
len meno suboru.
To ze to nedotiahli ani do zakladneho konca je dost velka chyba. Takto by som
doporedu ratal s tym, ze tam vlastne ziadna podpora pre pracu so subormi nieje a
zariadil sa uplne inak.

Ale je mi jasne, ze placem na spatnom hrobe.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)