Diakritika (kodovanie v Postgrese)

Ildiko Takacsova takacsova na fns.uniba.sk
Úterý Červenec 6 13:34:13 CEST 2004

Skusala som v postgrese 7.2

1.
createdb -E WIN1250 db1;
vyhlasilo mi chybu

2.
createdb -E LATIN2 db2;
mi funguje

Funguje v postgrese 7.2 kodovanie s WIN1250?

Neviete mi poradit program (stiahnutelny z Internetu), ktory dokaze subor s
win-1250 prekonvertovat do Latin2 (iso-8859-2)?

Dakujem.

Ildiko Takacsova