Diakritika (kodovanie v Postgrese)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Úterý Červenec 6 15:58:50 CEST 2004

Zdravim

1. win1250 neni podporovano (jak mne ujistil Karel Zak :-)) coby server
encoding. Pokud budete importovat data do PostgreSQL muzete nastavit
client encoding na win1250. To podporovano je. Staci pred data napsat
prikaz SET CLIENT_ENCODING TO win1250. Netusim, co zrovna resite, a jestli
to co navrhuji, je to prave orechove.

2. Pokud mate Linux tak iconv, pro win existovala utilitka cstocs.

Preji pekny den
Pavel Stehhule