jak si oznacit aktivni vety

Úterý Červenec 27 07:07:16 CEST 2004

On Mon, Jul 26, 2004 at 10:13:24PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Toto reseni je mi jasne, muze vsak vest k tomu, ze 2 uzivatele zhruba ve
> stejny cas udelaji tutez objednavku. Prvnimu uzivateli je zcela pokryta,
> kdezto druhemu ne. Databaze zustane konzistentni, to je v poradku, jen
> druhy uzivatel zacne reptat, ze aplikace mu nejprve objednavku umozni
> provest, aby ji pak zamitla.

Cele je to o tom, zda jste schopen vubec rict, co to znamena, ze
aplikace skoncila (zvlast kdyz jeden uzivatel si muze pustit dalsi
okno) a zda jste tento stav schopen nejak globalne detekovat.
Reseni, ke kteremu se mi to zda smerovat, je aplikacni server -- tedy
logika, ktera by jedina mela sanci neco s temi daty provest a take by
si hlidala, kolik ceho na sklade je, klidne i mimo databazi. Otazka
ovsem je, jestli se Vam chce tam tuhle vrstvu pridavat.

Jinak by mi jako nejjednodussi prislo pridat tam jeste jeden stav
a rozlisovat objednavky vystavene (a veci v nich), pak veci ve skladu
nebo kde, tedy k dispozici, a pak objednavky v procesu a veci
podminene alokovane.

Je asi taky vhodne se zeptat, kolikrat za rok se stane, ze dva
uzivatele budou soutezit o posledni kousek neceho a nasledne reptat.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.