PostgreSQL a LC_TIME

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 7 15:11:30 CEST 2005

On Thu, 2005-04-07 at 13:56 +0200, Jan Kasprzak wrote:
> : Indexy ne, ale v soucasne dobe plati, ze timestamp ve stringu, lze bez
> : neceho dalsiho prevadet zase na timestamp (podobne i cisla). To co navrhujes
> : by znamenalo, ze pretypovani mezi typama ma zavislost na nastaveni session.
> : Na neco takoveho mi nestaci fantazie ;-)
>
> 	Mas malo fantazie :-) Oracle to tak dela.

 Jak to dela u PL/SQL funkci? To je v kazde volani 2x ALTER SESSION nebo
se ve funkcich musi pouzivat jedno dane locales?

> :  Ano to je mozne, ale pak se pripravujes o moznost pracovat s tim v
> : dotazech jako s casem.
>
> 	Uvedl bys priklad kdy se tohle projevi? Kdy potrebuju s tim
> udajem pracovat jako s casem? Za predpokladu ze konverzi do textove
> podoby a zpet mi dela prezentacni vrstva.

  Jak by si v unixovem casu zapsal datum narozeni svych rodicu? A pak
jsou lide co s casem delaji vypocty typu now()+'3month'::interval.

> 	Jeste k jine veci v tomto threadu - abych nepsal zvlastni mail:
> V Oracle je sysdate (obdoba now() v Pg) skutecne aktualni datum/cas a meni
> se i behem transakce.

 Vsak take PG nechce byt Oracle:-) Predpokladam, ze Oracle take bude mit
i funkci vracejici cas transakce. Jak jsem psal v PG je oboje.

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>