Ceske trideni v PgSQL 8.0

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Úterý Duben 12 13:51:09 CEST 2005

> 	Takze mam dve otazky:
> 	1. Skutecne nejdou nastavit ve Windows verzi jine locales nez
> WIN1250 (napr. LATIN2)?

Nezkousel jsem, nedokazi rict z 100% jistotou, ale mam takovy pocit, ze
tam zablokvali kodovani, ktera nejsou podporovana win.

> 	2. Znamena to, ze aby mi chodilo spravne ceske trideni, musim
> nastavit kodovani databaze stejne jako locales, a pokud pouziju jine
> kodovani, byt platne pro cestinu, tak to nepujde (cili s UNICODE mam v
> kazdem pripade smulu)?

Pokud chcete spravne tridit musite mit nastavene stejne locales. S UNICODE
mate smulu.

Pavel Stehule