CatalogResolver

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 29 21:27:45 CEST 2002

Nedávno jsem si stáhnul XML Entity and URI Resolvers od Normana
Walshe, protože dynamické mapování systémových identifikátorů na
veřejné považuji za nepochopitelně opomíjenou nezbytnost, co se
XML týče. Jeho včlenění do Xercesu nebylo žádným problémem, pak
již ale nastaly problémy:

1) Pokoušel jsem se začlenit resolvery do XSLT transformaci
pomocí Xalanu. Dle dokumentace p. Walshe jsem se pokusil zadat
na příkazové řádce: XML Entity and URI Resolvers java -cp
xalan.jar:resolver.jar:CestaKeCatalogManager.properties
org.apache.xalan.xslt.Process -URIRESOLVER
com.sun.resolver.tools.CatalogResolver -ENTITYRESOLVER
com.sun.resolver.tools.CatalogResolver -IN ...
Výsledkem bylo tvrzení shellu, že class file not found for
option -URIResolver.

2) V ukázkových programech, které jsou součástí instalace
Xalanu, je třída Validate, což je zajímavý validátor využívající
JAXP. CatalogResolver jsem do něj však přidat nedokázal.

Může mi někdo poradit?

Vít Profant

Centrum pro milovníky peněz http://finance.centrum.cz