CatalogResolver

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Pátek Srpen 30 18:35:27 CEST 2002

> S Xalanem moc nedělám, ale myslím, že součástí xalan.jar není přímo
> parser. Přidání Xercesu nebo jiného parseru podporujícího JAXP do
> classpath by mohlo pomoci.

Bohužel, nepomohlo. Ani se mi nepodařilo napsat podle dokumentace
aplikaci, kam bych úspěšně včlenil resolver. Budu asi muset
vyzkoušet Saxon. Nicméně, pokud p. Walsh ve své dokunetaci píše,
že to jde i s Xalanem, pak by mě dost zajímalo, co dělám špatně.

> Mělo by stačit vytvořit si v konstruktoru instanci resolveru a
pak ji
> parseru přiřadit pomocí metody setEntityResolver().

Ano, to jde v případě Xercesu. Ale v samotném JAXP taková metoda u
parseru není.

Vít Profant

Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz