paticky

Leos Literak literakl na centrum.cz
Čtvrtek Květen 2 12:25:39 CEST 2002

Aha,

to me nenapadlo. Ja povazoval paticky za obsah
dokumentu, ne za jeho formatovani :-)

> To není věc DocBook, ale stylů, které se používají na zpracování
> dokumentu. Změnit to jde, ale jinak v DSSSL a jinak v XSL stylech. Které
> styly používáš? Asi DSSSL. V nich je vzhled definován v souboru
> print/dbcompon.dsl, stačí v lokální úpravě stylu
> (http://www.kosek.cz/xml/db/dsssl.html#d0e2346) přepsat pravidla, která
> se ti nelíbí.

chtel jsem tam hodit na kazdou stranku nejake
motto a URL, pripadne i logo

> Co konkrétně potřebuješ změnit?

btw vypada to, ze to PDF budu muset udelat sam. Mohl
bys mi prosim doporucit vhodny software pro tuto cinnost
pro linux?

pozadavky:
da se to rychle naucit
vystup z PDF obsahuje spravne ceske znaky (deleni slov apod muze pockat
na dalsi cisla)

nevim, jestli mam jit pres XSL ci DSSSL. A zda pouzit
pdfjadetex ci neco jineho. s latexem uz jsem kdysi neco
delal, ale cisty tex je pro mne spanelska vesnice ..

btw to XXE je fakt hezke :-)

Diky

	Leos

--