paticky

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Květen 2 12:36:26 CEST 2002

Leos Literak wrote:

> chtel jsem tam hodit na kazdou stranku nejake
> motto a URL, pripadne i logo

To v zásadě není problém, možná bude problém s tím logem v DSSSL
stylech.

> btw vypada to, ze to PDF budu muset udelat sam. Mohl
> bys mi prosim doporucit vhodny software pro tuto cinnost
> pro linux?

V tuto chvíli je pro Linux asi nejosvědčenější cestou OpenJade a
pdfJadeTeX.

> pozadavky:
> da se to rychle naucit

Funguje to hned, ale naučit se v tom dělat změny chvíli trvá.

> vystup z PDF obsahuje spravne ceske znaky (deleni slov apod muze pockat
> na dalsi cisla)

Ty české znaky normálně fungují, nechápu v čem je na tvém počítači
problém. Správné dělení češtiny v JadeTeXu nebude správně fungovat asi
nikdy.

> nevim, jestli mam jit pres XSL ci DSSSL. A zda pouzit
> pdfjadetex ci neco jineho. s latexem uz jsem kdysi neco
> delal, ale cisty tex je pro mne spanelska vesnice ..

Jestli se vyznáš v LaTeXu, je ještě jedna možnost. Na adrese
http://db2latex.sourceforge.net jsou XSLT styly pro převod DocBook do
LaTeXu. Když člověk umí trochu LaTeX a XSLT, mění se to celkem snadno.
Tím, že to zpracovává LaTeX, nejsou problémy s češtinou ani s dělením
slov.

			Jirka