Makra pre ViM

Jarda Berit berit na hluboka.net
Pátek Květen 3 11:51:45 CEST 2002

Jirka Kosek <jirka na kosek.cz> writes:

> Pokud vím, tak to je jedna z mála věcí, která pro ViM neexistuje. Můžete
> samozřejmě použít Emacs + PSGML a dostanete velmi pohodlné prostředí pro
> práci s DocBookem. ;-)

Ja pouzivam k editaci DocBooku (a XML vubec) prave Emacs
(21.1.1). Zatim se mi ho ale nepodarilo presvedcit aby ukladal
dokumenty do utf-8 (zkousel jsem to pres Mule->Set Coding
system). Nemate nekdo podobne funkcni nastaveni ve svem .emacs ?

--
Jaroslav Berit, BCN s.r.o.
Masarykova 35, 373 41 Hluboka nad Vltavou