Makra pre ViM

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Květen 3 12:07:16 CEST 2002

Jarda Berit wrote:

> Ja pouzivam k editaci DocBooku (a XML vubec) prave Emacs
> (21.1.1). Zatim se mi ho ale nepodarilo presvedcit aby ukladal
> dokumenty do utf-8 (zkousel jsem to pres Mule->Set Coding
> system). Nemate nekdo podobne funkcni nastaveni ve svem .emacs ?

Mě ve Windows verzi 21.1.1 také utf-8 zlobí -- nezobrazuje znaky s
diakritikou. V unixové verzi to snad chodí správně, a Pavel Janík mi
říkal, že chyba je již opravená, takže si čistě teoreticky můžete
stáhnout zdrojáky a Emacs zkompilovat.

Ve Windows jsem Emacs k utf-8 donutil pomocí Mule-UCS, ale zase pak
nefungovaly jiné věci. :-(