PDF bookmarks a cestina

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pondělí Květen 6 14:08:19 CEST 2002

No, ja bych rekl, ze to s PDF nema nic spolecneho.
Ze to dela openjade, kdyz generuje tex (pripadne
tex, kdyz generuje PDF). Ty dva radky nahore
jsem nasel uz v souboru abicko.out, ktery vznika
pri vytvareni PDF.

> Jestli si to dobře pamatuji, tak jsme se o tom bavili s Pavlem Janíkem a
> na nic jsme nepřišli. Cesta, která funguje, ale není free:

ach jo

> Jade -> RTF -> MS Word + Adobe Acrobat 5.0.5CE -> PDF s českými

tato cesta bohuzel neni pro mne, MS Office ani Acrobat nemam

smula. dik za info

	Leos

--
Leos Literak