diplomka v latexu nebo docbooku?

Mirek Dobsicek m.dobsicek na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 6 18:10:22 CEST 2002

Dobry den preji,

pomalu se mi blizi cas sepsani diplomky a resim v cem to budu psat.
Vetsina znamych mi poradila at se na to naucim LaTex.

Zaroven jsem tak nejak zachytil, ze existuje neco jako Docbook, o kterem
tusim ze se jedna o nejake standarizovane xml znacky.

Pokud pouziji docbook, ziskam tedy mnohem lepe strukturovany dokument,
vhodny pro ruzne dalsi zpracovani. Dimlomku ale budu muset odevzdat
v tistene forme, takze bude potreba prevod do LaTexu. Existuji jiz
dobre fungujici prevodniky?

Samozrejme by asi bylo nejlepsi umet oboje, ale na to neni cas.
Nerozumim ani malinko ani jednomu, a cas budu mit naucit se jenom
jedno. Celkove mam dojem ze se clovek asi snaz nauci LaTex nez hafo
informaci o xml znackach, stylech a tak podobne.

Poradte mi prosim co bude lepsi volba.

Jeste bych mel asi rici, ze hlavnim obsahem diplomky budou
vkladane kusy kodu C/Assembler a komentovani a vysvetlovani kolem.
Matematiky a grafu nebude mnoho.

Kdybych ziskal dokument, ze ktereho bez velkeho nasili udelam
i prezentaci k obhajobe byla by to fantazie.

	Za vsechny rady vam dekuje  Mirek