diplomka v latexu nebo docbooku?

Úterý Květen 7 10:51:41 CEST 2002

Jirka Kosek wrote:
> Jsem rád, že to píšete. Mně by to nikdo nevěřil, asi působím příliš
> zaujatě pro DocBook a XML. ;-)

	Kdo nevyzkousel, neuveri...:-)

BTW Pokud se i pocitacnik nezaujaty uzivatel jednou spali, priste uz da
na dobre minene rady, byt jsou oproti okolnimu prostredi tezce
exoticke... (pokud nekdo pamatuje clovika s nickem Jusoft, pak verte, ze
ten si nakonec pocestil svou verzi LaTeXu a diplomku s ni napsal a byl
rad a uznal, ze ja (coby exot s LaTeXem (v mem okoli jediny, ktery jasne
rekl, ze DP jinak psat nebude)) mel pravdu)... ostatni zvladli 'nejak'
sazbu ve Wordu a vysledek vypadal...no comment

PS: Ale tato debata mela prinos i pro mne (diky za ni) a jsem rad, ze se
jini tak rozepsali. Do nedavna jsem si myslel, ze vrcholem 'low end'
sazby je TeX a ze DocBook & spol. je vhodny spise na automatizovane
'generovani' v potrebnych formatech apod. (tedy velmi nepresne receno
visualizace data-miningu v potrebne forme a kvalite). Nikdy mne
nenapadlo v tom interaktivne tvorit, treba psat DP. Tu sice jiz psat
nebudu, ale o duvod vice se tim zacit hloubeji ve volnem case zabyvat...