dsssl

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Květen 6 23:50:34 CEST 2002

Leos Literak wrote:

> poslal jsem mail do docbook-app, prisel tam v poradku?

Ano.

> Jinak ja uz z toho zacinam magorit, uz jsem si prosel
> cely adresar docbook-dsssl-1.76/print, ale proc se
> generuje i seznam tabulek, na to jsem neprisel.
> A taky nechapu, proc se tam objevuji prazdne stranky.
> Nenasel jsem v tom zadny system.

Ve stylu jsi měl zapnutý oboustranný tisk. Při něm se začátek kapitoly
vkládá na lichou stránku, aby byl po rozevření knihu na levé straně.
Pokud má předchozí kapitola lichý počet stran, vloží se jedna prázdná,
aby to vyšlo. Vypnout to jde následujícím nastavením:

(define %two-side% #f)

Teď si za živého boha nemohu vzpomenout, jak se dělá v DSSSL prázdný
seznam, ale tohle pomůže:

(define ($generate-book-lot-list$)
  (list "xxx"))

				Jirka

PS. Posílám CC i do konference, snad ti to nevadí. ;-)