Ukázka diplomovépráce v DocBook převedené doLaTeXu

Martin Peřina martin.perina na osu.cz
Středa Květen 22 14:42:23 CEST 2002

On St, 2002-05-22 at 14:12, Jirka Kosek wrote:
> Určitě by měl být k nalezení na CTAN. Myslím, že je to tento:
>
> http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/macros/latex/contrib/other/misc/listing.sty

Diky, uz jsem ho nasel.

> Pro cslatex je v TL následující nastavení:
>
> main_memory.cslatex = 1100000
> param_size.cslatex = 1500
> stack_size.cslatex = 1500
> hash_extra.cslatex = 15000
> string_vacancies.cslatex = 45000
> pool_free.cslatex = 47500
> nest_size.cslatex = 500
> save_size.cslatex = 5000
> pool_size.cslatex = 500000
> max_strings.cslatex = 55000
> font_mem_size.cslatex= 400000

Diplomku jsem sice uspesne prelozil, ale ten muj maly dokument stejne
ne, porad to havaruje na pamet :(((

Asi se budu muset podivat na ten TeXLive.

> TeXLive funguje i na Linuxu, i když já osobně ho používám na Windows.
> Podle mne je to distribuce, do které se zařazují nové věci, jednou za
> rok je oficiální nová verze, kterou lze od CSTUGu získat na CD-ROMu,
> nebo si lze stáhnout image CD a vypálit samostatně. Koordinátorem TL je
> Sebastian Rathz, který je autorem JadeTeXu a PassiveTeXu, tyto makra
> proto s TL chodí bez problémů (pro použití JadeTeXu není potřeba měnit
> nastavení paměti pro TeX, zkrátka to funguje).

> [...]

Martin Perina