Problém s převodem do JavaHelpu a HTMLHelpu

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Úterý Květen 28 11:01:55 CEST 2002

Zdravím,

	rád bych se uvedl jako nováček v oblasti docbooku. Mé problémy
možná souvisí s nedostatečnou znalostí problematiky. Přesto však:

	1. mám napsaný vlastní dokument podle DTD Docbook verze 4.1.2
	2. dokument se mi daří úspěšně převést do html, chunku, fo a
javahelpu

	a. když vytvořím ze souborů *.jar pro zobrazení v hsvieweru
(podle instrukcí v knize p. Kosky) nahlásí mi JVM tuto chybu:

Exception in thread "main" java.lang.NullPointerException
        at
javax.help.plaf.basic.BasicTOCNavigatorUI.reloadData(BasicTOCNavigatorUI
.java:185)
        at
javax.help.plaf.basic.BasicTOCNavigatorUI.installUI(BasicTOCNavigatorUI.
java:105)
        at javax.swing.JComponent.setUI(Unknown Source)
        at javax.help.JHelpNavigator.setUI(JHelpNavigator.java:231)
        at javax.help.JHelpNavigator.updateUI(JHelpNavigator.java:250)
        at javax.help.JHelpNavigator.<init>(JHelpNavigator.java:97)
        at
javax.help.JHelpTOCNavigator.<init>(JHelpTOCNavigator.java:60)
        at javax.help.TOCView.createNavigator(TOCView.java:91)
        at javax.help.JHelp.setupNavigators(JHelp.java:113)
        at javax.help.JHelp.<init>(JHelp.java:91)
        at javax.help.JHelp.<init>(JHelp.java:63)
        at sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.initialize(JHLauncher.java:92)
        at sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.initialize(JHLauncher.java:75)
        at sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.setup(JHLauncher.java:698)
        at sunw.demo.jhdemo.JHLauncher.main(JHLauncher.java:564)

	b. když se pokusím z mého xml (docbook) vygenerovat XSLT
transformací HTMLHelp dojde k následující chybě

Error at xsl:if on line 406 of
file:/D:/Aplikace/DocBook/xslt/htmlhelp/htmlhelp.xsl:
  Variable generate.set.toc has not been declared
Error at xsl:if on line 448 of
file:/D:/Aplikace/DocBook/xslt/htmlhelp/htmlhelp.xsl:
  Variable generate.book.toc has not been declared
Transformation failed: Failed to compile stylesheet. 2 errors detected.

Vždy se jedná o TOC (Table of Contents) a myslím si, že obě chyby mají
něco společného. Nevíte někdo v čem by mohl být problém?

Používám: Saxon 6.5.2
	    XSLT od Normana Walshe 1.50
	    Java SDK 1.3.2

S pozdravem Jan Novotný