Problém s převodem do JavaHelpu a HTMLHelpu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Květen 29 11:32:44 CEST 2002

"Ing. Jan Novotný" wrote:

> Díky verze 1.50.1 skutečně zafungovala a vše chodí pěkně. Stále se však
> potýkám s problémem v Java Helpu. Nebyla by rada i zde?

Nepoužívat JavaHelp ;-)

Moje osobní zkušenost s JavaHelpem není moc dobrá. Pominu-li, že
komponenta pro zobrazování HTML je velmi pomalá, má JavaHelp další
problémy -- např. vůbec nezobrazuje některé znaky v HTML (tuším, že
např. pomlčky a české uvozovky apod.). Byly i nějaké problémy s českými
znaky, možná pomůže nastavení parametru javahelp.encoding na
windows-1250 nebo iso-8859-2, ale to chybové hlášení opravdu moc
diagnostických informací neposkytuje.