Problem s prevodem do JavaHelpu a HTMLHelpu

st0rm na volny.cz st0rm na volny.cz
Středa Květen 29 13:06:06 CEST 2002

Ahoj Vsichni,

Plne souhlasim s panem Koskem ... mel jsem tu cest se chvili setkavat
s timto produktem a osobne uvazuji o tom, ze nejaky ten help system
napisu, ale to je ted vedlejsi.

Pokud by se melo prijit dane chybe na zoubek, tak by bylo zapotrebi
videt TOC, MAP, JH atd soubory ... jednoduse receno vse, co je v XML.
Nepracoval jsem s danymi konvertory. Podle mne to vypada tak, ze neco
chybi/prebyva ve vygenerovanych souborech. Chybi mu asi (opravdu
hodne velke asi) urceni, kterou tridu ma pouzit pro zobrazeni ... ted
nevim ceho, panctoze tu ta exception neni ;-)

Mate-li zajem vedet, co je spatne, prosim poslete mi vygeneraovany
jar a ja se na to kouknu ... .

S pozdravem

	st0rm