Rejstřík (RTF)

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Listopad 4 20:32:39 CET 2002

Radek Budař wrote:

>  - do hlavniho xml souboru stacilo na konec pridat <index/> a rejstrik se
> dogeneroval v PDF i v HTML (musim ocenit, ze v HTMLHELPU se rejstrik
> ponechal jako zalozka a uz neobtezoval jako posledni HTML stranka). V
> dokumentaci jsem si vsak precetl neco o souboru HTML.index a index.xml. I
> bez techto souboru se mi rejstrik vygeneroval, coz me velmi prekvapilo. Toto
> je OK?

Ano. XSL styly umí generovat rejstřík přímo. Pokud použijete DSSSL styly
(a ty jste nejspíš použil, když generujete RTF), musí se rejstřík
generovat přes pomocný soubor a seřadit pomocé perlového skriptu.

>  - v RTF se mi vsak ani po vytvoreni souboru index.xml, kam byla ulozena
> vsechna rejstrikova hesla, rejstrik nevytvoril (vytvoril se pouze nadpis
> 'Rejstrik', ne vsak uz rejstrikova hesla. Kde je problem?

A načítal jste soubor index.xml jako externí entitu? V interní deklaraci
typu dokumentu si musíte nejprve definovat entitu

<!ENTITY rejstrik SYSTEM "index.xml">

Na místě, kde má být rejstřík je pak potřeba použít

&rejstrik;

pro vložení rejstříku.

>  - Obecna otazka. Kdyz si vytvorim soubor index.xml, kde jsou ulozena
> rejstrikova hesla a pridam rejstrikove heslo do XML dat, musim pravdepodobne
> provest znovu spusteni perlovskeho scriptu, aby se tento soubor aktualizova.

Ano. Musíte znovu spustit Jade s parametrem -V html-index a pak perlový
skript.