Re: Rejstřík (RTF)

Radek Budar radek.budar na asei.cz
Úterý Listopad 5 11:53:59 CET 2002

> A načítal jste soubor index.xml jako externí entitu? V interní deklaraci
> typu dokumentu si musíte nejprve definovat entitu
>
> <!ENTITY rejstrik SYSTEM "index.xml">

nenacital :-). Nicmene kdyz jsem to provedl, tak v RTF bylo u spousty odkazu v rejstriku 'Chyba! Zalozka nebyla definovana' v PDF to taky dopadlo spatne, nebot vypsal název hesla a za něj do hranatých závorek umístil odkaz na htm soubor (Aplikace 'Konfigurace' [x429.htm]). Po kliknutí na odkaz se samozrejme zacal otevirat browser a stranku nenacetl...

Zkousel jsme i kombinaci obojiho, tedy

</chapter>
..
..

&rejstrik;

</book>

To dopadlo tak, ze v PDF a RTF byly generovany dva rejstriky, jeden byl prazdny (PDF i RTF) a druhy obsahoval spravny rejstrik (PDF) a castecne spravny rejstrik (RTF).

Jak se obecne mam postavit k rejstrikum, pokud bych pozadoval generovat vsechny ctyri vystupni formaty z jednoho XML souboru?

dekuji za radu
Radek Budar