Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Úterý Listopad 5 00:44:33 CET 2002

Jirka Kosek wrote:

> A jste si jistý, že FOP používá váš konfigurační soubor s odkazy na
> české metriky? Liší se výstup, když FOP voláte ve standardní konfiguraci
> (tj. bez parametru -c)?

Jasne, ze sa lisi. V mojom konfiguraku mam odkazy na TTF fonty (Arial,
Courier, Times New Roman) a FOP pri generovani vysledneho (pdf)
dokumentu pouzije ten font, ktory mu nastavim v "title.font.family".
Takze mnou preddefinovane fonty pouziva, problem je len v tej blbej
diakritike par znakoch.

Pavol
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [tel: +420(2)81002222]