Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Pondělí Listopad 4 08:21:41 CET 2002

On Ne, 2002-11-03 at 03:15, Pavol Luptak wrote:
> Stiahol som fonty, rozbalil/nainstaloval, pre kazdy ttf font som podla
> navodu vygeneroval xml definicie, vytvoril som konfigurak (posielam v
> prilohe), ktory funguje bez problemov - som schopny generovat z FO
> objektov PDF vystup vo zvolenych fontoch (skusal som Arial, Times New Roman)
> Vsetky znaky 'č, Č, », «, Ą, µ' su vo vystupnom pdf (plati aj o ps)
> dokumente nahradene znakom '#'. Vsetky ostatne diakriticke znaky su v
> poriadku.

Vypada to na problem kodovani, ve vygenerovanem .fo souboru mate uvedene
znaky spravne zakodovany vzhledem ke kodovani .fo souboru?

> Zaujimavostou je, ze xpdf pri takto FOPom vygenerovanom dokumente hodi
> 'Segmentation fault), prezriet to ide len acrobat readerom 5.0 alebo cez
> ghostview.

Ja osobne pouzivat take Acrobat Reader nebo gnome-gv, xpdf ma s PDF
soubory tezke problemy :(

> Fakt netusim, preco akurat hore uvedene znaky su nahradene pri
> renderovani '#', skusal som fonty Arial, Courier, Times New Roman - tych
> par kritickych znakov je stale nahradenych za '#'.
> FO objekty som generoval saxon 6.5.2 (skusal som aj xsltproc), vystup
> stale chybny.
> Osobne to vidim na chybu vo FOPe, resp. v mojej konfiguracie.

Priznam se, ze nevidim ve Vasem konfiguracnim souboru zadny problem.
A pokud spoustite fop s parametrem -c a plnou cestou ke konfiguracnimu
souboru, tak by to melo fungovat.

Napadaji mne jeste dve veci:

  1) Co se tyce pouziti Saxonu, jakou verzi JDK nebo JRE pouzivate?
     Predpokladam, ze JDK 1.3.x nebo vyssi, ale jde mi hlavne o to,
     jestli pouzivate mezinarodni verzi, protoze existuje i verze bez
     dodatecnych locale tabulek (myslim, ze je tam pouze ISO-8859-1,
     UTF-8 a nejake asijske kodovani).
     Mezinarodni verze by mela mit v adresari $JAVA_HOME/jre/lib soubor
     i18n.jar

  2) Co se tyce xsltproc mate vygenerovany spravne locales? Tedy podle
     toho, jaka kodovani souboru pouzivate (cs_CZ.ISO-8859-2,
     cs_CZ.UTF-8, ...). Dostupne locales by mely jit vypsat prikazem
     locale -a

Martin Perina

Daląí informace o konferenci Docbook