Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Úterý Listopad 5 08:33:04 CET 2002

On Út, 2002-11-05 at 01:02, Pavol Luptak wrote:
> Kde sa nastavuje kodovanie fo suboru?
> Pri generovani do HTML je to myslim
> <xsl:output method="html" encoding="ISO-8859-1">
> V FO XSL stylesheetoch od Normana Walsha som ziadne nastavenie encodingu
> nenasiel.

Ja osobne pouzivam uz dlouhou dobu tyto parametry

<xsl:param name="saxon.extension" select="1"/>
<xsl:param name="default.encoding" select="UTF-8"/>
<xsl:param name="saxon.character.representation" select="native"/>

ale kdyz jsem se ted dival do parametru verze 1.55, kterou ted pouzivam,
tak jsem s hruzou zjistil, ze uz tam ty parametry nejsou?!? Budu to
muset jeste prozkoumat...

> Skusal som dany XML subor prekonvertovat z ISO-8859-2 do UTF-16
> (samozrejme so zmenou encodingu vo vstupnom subooru na UTF-16) a z neho
> vygenerovat FO objekt a z FO objektu PDF, ale stale ta ista chyba.
>
> j2re1.4.1_01
>
> Priznam sa, ze uvedeny subor (i18n.jar) tam nemam, Javu som stiahol z
> domovskej stranky Sunu. Kde sa da stiahnut medzinarodna verzia javy?
> Ako aktivujem pouzite i18n.jar? Najde si to FOP automaticky?

Tak to bude asi ten problem, mezinarodni verze se da stahnout ze stejne
stranky na java.sun.com jako ta "odlehcena", kterou pouzivate. Nekde
je tam na vyber mezi us (nebo jak se jmenuje) a international. Nebo si
stahnete kompletni J2SDK, tam by mel ten soubor byt vzdy.

Java si ten soubor i18n.jar nahraje sama, nemusi se davat do CLASSPATH.

Martin Perina