Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Úterý Listopad 5 01:02:35 CET 2002

Martin Perina wrote:

> Vypada to na problem kodovani, ve vygenerovanem .fo souboru mate uvedene
> znaky spravne zakodovany vzhledem ke kodovani .fo souboru?

Kde sa nastavuje kodovanie fo suboru?
Pri generovani do HTML je to myslim
<xsl:output method="html" encoding="ISO-8859-1">
V FO XSL stylesheetoch od Normana Walsha som ziadne nastavenie encodingu
nenasiel.
Skusal som dany XML subor prekonvertovat z ISO-8859-2 do UTF-16
(samozrejme so zmenou encodingu vo vstupnom subooru na UTF-16) a z neho
vygenerovat FO objekt a z FO objektu PDF, ale stale ta ista chyba.

> Ja osobne pouzivat take Acrobat Reader nebo gnome-gv, xpdf ma s PDF
> soubory tezke problemy :(

Zaujimave, ze prezerenie pdf by malo byt primarnou ulohou xpdf ;-)

> Priznam se, ze nevidim ve Vasem konfiguracnim souboru zadny problem.
> A pokud spoustite fop s parametrem -c a plnou cestou ke konfiguracnimu
> souboru, tak by to melo fungovat.
>
> Napadaji mne jeste dve veci:
>
>   1) Co se tyce pouziti Saxonu, jakou verzi JDK nebo JRE pouzivate?
>      Predpokladam, ze JDK 1.3.x nebo vyssi, ale jde mi hlavne o to,
>      jestli pouzivate mezinarodni verzi, protoze existuje i verze bez
>      dodatecnych locale tabulek (myslim, ze je tam pouze ISO-8859-1,
>      UTF-8 a nejake asijske kodovani).
>      Mezinarodni verze by mela mit v adresari $JAVA_HOME/jre/lib soubor
> [...]

j2re1.4.1_01

Priznam sa, ze uvedeny subor (i18n.jar) tam nemam, Javu som stiahol z
domovskej stranky Sunu. Kde sa da stiahnut medzinarodna verzia javy?
Ako aktivujem pouzite i18n.jar? Najde si to FOP automaticky?

>   2) Co se tyce xsltproc mate vygenerovany spravne locales? Tedy podle
>      toho, jaka kodovani souboru pouzivate (cs_CZ.ISO-8859-2,
>      cs_CZ.UTF-8, ...). Dostupne locales by mely jit vypsat prikazem
>      locale -a

Mam.
# locale -a
cs_CZ
en_US
en_US.utf8
POSIX
sk_SK

Pavol
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [tel: +420(2)81002222]

Daląí informace o konferenci Docbook