Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Sobota Listopad 9 00:01:43 CET 2002

> Od: Martin Perina <martin.perina na osu.cz>
> Komu: docbook na linux.cz
> CC:
> Datum: 07 Nov 2002 08:05:14 +0100
> Předmět: Re: Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4
>

> Ja pouzivam jenom Linux a nemam s cestinou vubec zadne problemy.
> Co vam nejede?
>
> Martin Perina

No, kdyz vyrabim z FO souboru PDF, nevim, jak do nej vlozit ceske
fonty, aby to fungovalo. Zkousel jsem stahnout a vkladat windowsovske
fonty (Arial, Courier, Times New Roman), zkousel jsem tam vkladat i
Linuxovske (Helvetica, Courier, Times, jestli si spravne vzpominam).
Soubor pokazde nabyl, takze ty fonty "nejak" obsahoval. Kdyz tam
nebyly, zobrazovaly se misto ceskych znaku jenom paznaky. Ale s nimi
se misto ceskych znaku objevovaly prazdne mezery...

Vit Profant

Vyhrajte jeden z 243 telefonů Nokia 7650 nebo 3x 500 000 korun!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.burinka.cz