Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Pondělí Listopad 11 08:26:54 CET 2002

On So, 2002-11-09 at 00:01, =?ISO-8859-2?Q? V=EDt?= Profant wrote:

> No, kdyz vyrabim z FO souboru PDF, nevim, jak do nej vlozit ceske
> fonty, aby to fungovalo. Zkousel jsem stahnout a vkladat windowsovske
> fonty (Arial, Courier, Times New Roman), zkousel jsem tam vkladat i
> Linuxovske (Helvetica, Courier, Times, jestli si spravne vzpominam).
> Soubor pokazde nabyl, takze ty fonty "nejak" obsahoval. Kdyz tam
> nebyly, zobrazovaly se misto ceskych znaku jenom paznaky. Ale s nimi
> se misto ceskych znaku objevovaly prazdne mezery...

Vypada to, ze jste sice pridal ceske znaky do vysledneho PDF souboru,
ale ve vlastnim textu je asi nepouzivate. Mate ty ceske fonty nastaveny
v parametrech XSL stylu? Pro prilozeny konfiguracni soubor FOPu to
vypada takto:

<xsl:param name="body.font.family" select="'TimesNewRoman'"/>
<xsl:param name="title.font.family" select="'Arial'"/>
<xsl:param name="monospace.font.family" select="'CourierNew'"/>
<xsl:param name="sans.font.family" select="'Arial'"/>

Martin Perina