Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Pondělí Listopad 11 01:21:04 CET 2002

Martin Perina wrote:

> Tak to bude asi ten problem, mezinarodni verze se da stahnout ze stejne
> stranky na java.sun.com jako ta "odlehcena", kterou pouzivate. Nekde
> je tam na vyber mezi us (nebo jak se jmenuje) a international. Nebo si
> stahnete kompletni J2SDK, tam by mel ten soubor byt vzdy.
>
> Java si ten soubor i18n.jar nahraje sama, nemusi se davat do CLASSPATH.

Stiahol som si kompletnu verziu J2SDK 1.4.1 (104 MB), tato verzia
(podobne aj verzia 1.4.0) i18n.jar neobsahuje. Bud je to integrovane v
nejakej inej kniznici, alebo to tam jednoducho chyba.
V J2SDK 1.3.1 sa i18n.jar sice nachadza, ale nejde mi to spustit,
nakolko je to kompilovane voci starym libc.
Skusal som ho prekopirovat do 1.4.1/1.4.0 verzie, stale to blbne uplne
rovnakym sposobom ;-(

Pavol
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [tel: +420(2)81002222]