Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Martin Perina martin.perina na osu.cz
Pondělí Listopad 11 08:22:30 CET 2002

On Po, 2002-11-11 at 01:21, Pavol Luptak wrote:

> Stiahol som si kompletnu verziu J2SDK 1.4.1 (104 MB), tato verzia
> (podobne aj verzia 1.4.0) i18n.jar neobsahuje. Bud je to integrovane v
> nejakej inej kniznici, alebo to tam jednoducho chyba.

Omlouvam se, v 1.4.x uz je i18n.jar asi zakomponovany do rt.jar.

> V J2SDK 1.3.1 sa i18n.jar sice nachadza, ale nejde mi to spustit,
> nakolko je to kompilovane voci starym libc.
> Skusal som ho prekopirovat do 1.4.1/1.4.0 verzie, stale to blbne uplne
> rovnakym sposobom ;-(

Staci nainstalovat knihovnu pro zpetnou kompatibilitu, v Debianu je to
libstdc++2.9-glibc2.1, na RedHatu je to neco jako glibc-compat nebo tak
nejak.

Ale priznam se, ze uz opravdu netusim proc Vam to nefunguje. Pouzivate
i nejake jine Java aplikace, ve kterych pracujete s ceskymi/slovenskymi
znaky?

Martin Perina