Jak nastavit cestinu v prohlizeci pro odpovedi od Jirky Koska

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Listopad 11 11:10:10 CET 2002

On Mon, Nov 11, 2002 at 10:09:30AM +0100, Karel Jačko wrote:
> Mam problem, kdyz prochazim index, odovedi od Jirky Koska
> jsou pro mne zrejme z duvodu kodovani cestiny necitelne je mozno
> v tom neco udelat pokud (nastavit konkretni kodovani ???)
> ing. Karek Jacko

Problém je v tom, že Radek Budař poslal příspěvek v utf-8, ale
poštovní klient Jirky Koska si s tím neporadil. Ponechal kódování
původní zprávy v utf-8, ale v hlavičce nově uvedl ISO-8859-2.

Pokud bychom chtěli docílit čitelnosti česky psaných mailů, museli
bychom všichni jednotně používat ISO-8859-2 nebo utf-8, což je
nerealizovatelné. Další možností by bylo používání poštovních
klientů, kteří si s utf-8 poradí. Mozilla 4.79 [en] to zřejmě nebude.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz