Jak nastavit cestinu v prohlizeci pro odpovedi od Jirky Koska

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Listopad 11 11:24:30 CET 2002

Karel Jačko wrote:

> Mam problem, kdyz prochazim index, odovedi od Jirky Koska
> jsou pro mne zrejme z duvodu kodovani cestiny necitelne je mozno
> v tom neco udelat pokud (nastavit konkretni kodovani ???)

S tím asi něc neuděláte. Bohužel můj e-mailový klient nemá úplně funkční
podporu utf-8, takže při odpovědi dopisy v UTF-8 poškodí. Dost mě to
štve, ale z různých jiných důvodů jsem zatím nenašel jiného klineta,
který by s tímto neměl problém, a přitom splnil ostatní požadavky. :-)