docbook 2 doc

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Pátek Listopad 22 14:00:44 CET 2002

FO
verzi

>A chodila vám v něm čeština? Nevím jestli si to nepletu s ničím jiným,
>ale mám pocit, že zrovna tenhle program převod do RTF nezvládal.

Čeština mi bez problémů chodí. Stačí při spouštění přidat parametr
-outputEncoding=Cp1250

>A DSSSL styly a jejich výstup do RTF vám nestačí?

Abych se přiznal, pustil jsem se cestou XSLT a DSSSL styly jsem nechal
úplně stranou s tím, že výsledek by měl být +/- stejný. Je možné nějakým
způsobem výstup přes DSSL styly do RTF potom jednoduše integrovat do
Lordovských dokumentů. Myslím hlavně na styly odstavů - ty bych ocenil
vůbec nevíce (Nadpis 1, Nadpis 2 atp.). Zachází DSSSL správně s obrázky
- centrování správná velikost přizpůsobená velikosti stránky (pokud je
obrázek větší) apod.? Další problematickou oblastí jsou např. vnořované
variable listy atp., které se stále odsazují až na pravé straně
dokumentu zůstane místo pouze pro jediný znak a výsledek je úplně
úžasný. Vím, že XMLmind FO Converter zrovna toto neřeší. Nicméně s
obrázky a vnořovanými odrážkami (listy) mám problém i v XEPu (popř.
FOPu).

S pozdravem Jan Novotný

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: sales na corpus.cz
phone: 	+420 2 41 02 02 33
fax:	+420 2 41 02 03 31

> [...]

> transformací není vůbec ideální.

A DSSSL styly a jejich výstup do RTF vám nestačí?

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002