docbook 2 doc

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Listopad 22 14:35:37 CET 2002

"Ing. Jan Novotný" wrote:

> Čeština mi bez problémů chodí. Stačí při spouštění přidat parametr
> -outputEncoding=Cp1250

Díky tak to vyzkouším. Myslem jsem, že češtinu zvládne jen jfor.

> Abych se přiznal, pustil jsem se cestou XSLT a DSSSL styly jsem nechal
> úplně stranou s tím, že výsledek by měl být +/- stejný. Je možné nějakým
> způsobem výstup přes DSSL styly do RTF potom jednoduše integrovat do
> Lordovských dokumentů. Myslím hlavně na styly odstavů - ty bych ocenil
> vůbec nevíce (Nadpis 1, Nadpis 2 atp.). Zachází DSSSL správně s obrázky

Styly pro nadpisy se generují automaticky, ostatní už ale ne. Před časem
o tom proběhla diskuse na listu vývojářů OpenJade, takže tato možnost
časem bude, ale asi ne hned.

> - centrování správná velikost přizpůsobená velikosti stránky (pokud je
> obrázek větší) apod.? Další problematickou oblastí jsou např. vnořované

Obrázky se přizpůsobí.

> variable listy atp., které se stále odsazují až na pravé straně
> dokumentu zůstane místo pouze pro jediný znak a výsledek je úplně
> úžasný. Vím, že XMLmind FO Converter zrovna toto neřeší. Nicméně s

Ukázku výstupu z DSSSL stylů do RTF (převedenou Distillerem) do PDF si
můžete prohlédnout na http://www.kosek.cz/xml/db/db.pdf
Ve třetí kapitole jsou i variable listy. :-)

Z dlouhodobého hlediska jsou DSSSL styly sice mrtvá věc, ale výstup do
RTF je v současné době asi nejlepší.