DSSL a konfigurace OpenJade

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Listopad 24 16:48:54 CET 2002

"Ing. Jan Novotný" wrote:

> U obrázků jsem pochopil, že OpenJade hlásí, že je nemůže najít, pokud
> nejsou buď zadány absolutní cesty, nebo pokud nejsou obrázky přímo v

Relativní cesty fungují, ale je lepší je zadat s normálními lomítky (/)
ne se zpětnými (\).

> adresáři \OpenJade\bin. Jak jsem ale zjistil, tak to nevadí protože do
> RTF je dává jako odkazy ne přímo jako XMLmindový převaděč. Vůbec však
> netuším, co OpenJade myslí těmi chybami „end tag for "article" omitted,
> but OMITTAG NO was specified“. Dokument, který mu dávám k transformaci
> je zvalidovaný podle DTD DocBook 4.0, takže by to mělo být všechno OK.

A používáte SGML nebo XML verzi DocBooku? Pokud XML, musíte Jade předat
ještě SGML deklaraci pro XML, tj. spuštění vypadá zhruba takto

(open)jade -d styl.dsl -t rtf /cesta/k/xml.dcl dokument.xml

Soubor xml.dcl je součástí distribuce openjade v adresáři pubtext.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz