DSSL a konfigurace OpenJade

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Neděle Listopad 24 16:58:19 CET 2002

Dobrý den,

Trocha dalších upřesňujících informací:

"Jirka Kosek" wrote:

>Relativní cesty fungují, ale je lepší je zadat s normálními lomítky (/)
>ne se zpětnými (\).

Ano, relativní cesty fungují, ale vůči adresáři, ve kterém je umístěn
openjade.exe a nikoliv vůči adresáři, kde je umístěn zdrojový dokument
XML.

OK.

>A používáte SGML nebo XML verzi DocBooku? Pokud XML, musíte Jade předat
>ještě SGML deklaraci pro XML, tj. spuštění vypadá zhruba takto

> (open)jade -d styl.dsl -t rtf /cesta/k/xml.dcl dokument.xml

>Soubor xml.dcl je součástí distribuce openjade v adresáři pubtext.

Používám XML verzi DocBooku. Při volání používám následující příkaz:

openjade -d ..\..\DSSSL\print\docbook.dsl -t rtf -o
..\..\Output\rtf\%1.rtf ..\pubtext\xml.dcl  ..\..\Input\%1.xml

tzn. openjade -d cesta\k\docbook.dsl -t vystupni_format -o
vystupni_dokument cesta\k\xml.dcl vstupni_dokument.xml

S pozdravem Jan Novotný

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: sales na corpus.cz
phone: 	+420 2 41 02 02 33
fax:	+420 2 41 02 03 31

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002