RE: DSSL a OpenJade podruhé

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Neděle Listopad 24 17:02:40 CET 2002

"Jirka Kosek" wrote:

> [...]
Nadpis

>Můžete změnit úroveň nadpisu, ale to Heading nezměníte, protože je to
>natvrdo zadrátované v Jade. Uvažuje se o tom, že by OpenJade uměl
>generovat styl libovolného názvu.

>Ještě jsem se ale nesetkal s případem, kdy by vadilo, že styl se
jmenuje
>Heading 1 místo Nadpis 1.

Vadí to ve chvíli, kdy dáváte dohromady dokumentaci vytvářenou v
DocBooku s existující dokumentací v českém Wordu poskytnutou např.
spolupracující firmou. Používám spojování dokumentů přes menu Vložit ->
Soubor, čímž se oba dokumenty poměrně korektně sloučí, až na to, že se
rozšíří množina stylů, které musím dodatečně spojit. Jednodušší je
samozřejmě ve výsledném rtf nahradit řetězec Heading za Nadpis a je vše
OK. Jen mě zajímalo, jestli se to nedá konfigurovat v DSSSL skriptech.

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: sales na corpus.cz
phone: 	+420 2 41 02 02 33
fax:	+420 2 41 02 03 31

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002