Xref

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Pondělí Listopad 25 07:49:58 CET 2002

Dobrý den,

            mám dotaz ohledně elementů Xref. Ty generují do HTML výstupu
odkazy na části, ke kterým se vážou. Bohužel tyto části mají
vygenerováno v atributu name nějaké automatické číslo (<a
name=“e451a1“/>), kdežto Xref se na ně odkazuje přes jejich id. Hledal
jsem a našel jsem parametr XSLT transformací s názvem <xsl:param
name="generate.id.attributes">1</xsl:param>, který by měl po nastavení
na jinou hodnotu než 0 způsobit, že se do odkazů nebudou generovat
automatická čísla, ale hodnoty zadané v atributu id daného elementu.
Jenomže se tomu tak neděje – stále mám ve výsledku ta automatická čísla.
Neřešil jste to už někdo?

Mám verzi 1.57 XSLT Transformací.

S pozdravem Jan Novotný

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: HYPERLINK "mailto:sales na corpus.cz"sales na corpus.cz
phone:     +420 2 41 02 02 33
fax:          +420 2 41 02 03 31

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.422 / Virová báze: 237 - datum vydání: 20.11.2002