Matematicka sadzba a BibTeX

jammic jammic na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 25 19:25:17 CET 2002

Dobry den,

mam otazku tykajucu sa matematickej sadzby v DocBook. Jazyk MathML mi
velmi nesedi, radsej by som pouzival jednoduchu syntax TeXu. Da sa nieco
s podobnou filozofiou ako TeXovska matematicka sadzba pouzit v Docbook.
Ake utility/rozsirenia je potrebne pouzit na konverziu do HTML (mat.
vzorce asi treba skonvertovat na obrazky)?
Dalsia vec, ktora by ma zaujmala, je ci sa existuje nejaky nastroj na
zaclenenie/odkazovanie sa na bibliografiu do databazy BibTeXu. Pripadne
ako sa daju tieto databazy jednoducho prekonvertovat do DocBooku
a udrziavat. Mate niekto overene postupy ako nahradit BibTeX? Dakujem
za kazdu radu.

S pozdravom

Michal Perdoch

jammic na sh.cvut.cz                       ssh://ttt@ttt.sk  ICQ: 136136977