HTML Help

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Listopad 26 12:08:52 CET 2002

Jan Klimeš wrote:

>     dari se Vam nekomu mergovat rejstriky? Delam rejstriky do HHK a nejak
> se mi nedari. Potreboval bych v nadrazenem chm videt cely rejstrik vsech
> podrizenych (TOC mi funguje presne jak potrebuju). Zatim se mi vsak
> rejstriky nedari.

Matně si vzpomínám, že pro spojování indexů jsou nějaká omezení. Buď
musí, nebo naopak nesmějí být binární, byla v tom nějaká taková zrada.
Když šlo indexy spojit, nechodilo zase něco jiného -- tak už to v HTML
Helpu chodí :-(

Pro dotazy ohledně HH je výborná skupina

nntp://news.microsoft.com/microsoft.public.helpauthoring

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz