Uzivatele DocBooku v Cesku - Pouze Linux? - SAXON:1SO-8859-2

Radek Budar radek.budar na asei.cz
Úterý Listopad 26 12:48:53 CET 2002

Zdravím,
 připojuji velmi podobný názor v současné době (po absolvování školení u pana Koska, doporzčuji) se snažím přimět naši firmu, aby tento nástroj začala hromadně využívat. Pro psaní zdrojáků používáme prozatím EditPlus avšak co mi dělá velké starosti, tak to je kontrola českého pravopisu. Nevíte někdo o nějakém inteligentním řešení /třeba i v jiném textvém editoru)?

díky
Radek Budař