Emacs OT

Dan Holešínský daniel.holesinsky na gmx.net
Neděle Říjen 6 17:10:25 CEST 2002

Predem se omlouvam za OT.
Pouzivam Emacs pro Windows v 21.2. Ke svemu velmi milemu prekvapeni jsem zjistil ze Emacs umi i vytvaret postscriptove soubory mnohem lepe nez klasickym zpusobem ve Win - tisk do souboru. Jestlize mam ale v textu ceskou diakritiku vypise mi hlaseni "font for some characters not found .." a misto diakritiky da do vysledneho souboru klasicke obdelnicky (resim to prikazem ps-spool-buffer-with-faces). Chci se zeptat. Resil jiz nekdo tento problem? Jakym zpusobem bych mohl Emacsu vysvetlit kde se pripadne tyto fonty nachazeji? A stacily by truetypove win fonty nebo nutno nainstalovat jine?
Diky za jakekoliv reseni popr. odkaz na misto kde se tento problem mohl resit.
A jeste jednou se omlouvam za OT

Daniel Holesinsky
email: daniel.holesinsky na gmx.net